• 02-02-2008, 14:31:41
    #10
    hoş olmus basarıyı yakalacağını sanmıyor muyap azıcık öper hem domain hem Logodan dolayı
    umarım es gecer muyap seni KoLay gelsin
  • 02-02-2008, 14:42:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür ederim arkadaşlar yorumlar icin , mantıklı düşünecek olursak mü-yap bir sey diyemez. videoları youtube'den import ediyor, hee dicekse onada bir sey demek zorunda, ama cifte sıtandart olursa zaten bile bile siteyi açtım ben ayrıca logodan dolayı bir sorun cıkıcağını zannetmem. Insallah olmaz.


    Ayrıca: kullanılan script. php melody scriptidir.
  • 04-02-2008, 18:40:03
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel olmuş domain ismi ise hakikaten dehşet
  • 04-02-2008, 21:30:37
    #14
    tasarım hoş olmuş. Umarım site ismi başını ağrıtmaz.
  • 05-02-2008, 18:09:55
    #15
    güzel olmuş site başarılar
  • 05-02-2008, 19:16:25
    #16
    Üyeliği durduruldu
    logo başına bela olabilir. pm at msn adresini sana güzel birşeyler yapalım.
  • 06-02-2008, 13:10:34
    #17
    güzel olmuş başarılar...