• 11-01-2008, 20:25:10
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Güzel olmuş.Eline sağlık
  • 11-01-2008, 22:41:26
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yahu arkadaşlar yapmayın lütfen!
    15-07-2006, 10:57 AM
    açılmış konuyu hortlatıyorsunuz :A
  • 11-01-2008, 22:47:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    çok guzel olmuş basarılar!!!
  • 12-01-2008, 08:16:19
    #13
    Üyeliği durduruldu
    gayet hos ve harıka bı script tebrikler başarılar arkadasım