• 29-01-2014, 04:49:56
    #1

    Arkadaşlar merhaba,

    Twitter TR adında bir site açtım.İçerisine twitter hakkında tüm bilgileri paylaşacağım.

    Sizce ilk etap için nasıl olmuş?

    Teşekkürler,
  • 29-01-2014, 05:55:21
    #2
    Tasarım değişikliğine giderseniz daha iyi olur, oval köşeli kareler, sade renkli tema seçimi daha iyi olur gibi.

    İçeriğin arkasında durursanız iş yapabilir
  • 29-01-2014, 07:05:09
    #3
    DarkWane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım değişikliğine giderseniz daha iyi olur, oval köşeli kareler, sade renkli tema seçimi daha iyi olur gibi.

    İçeriğin arkasında durursanız iş yapabilir
    Hocam yorumunuz için teşekkür ederim.İçerikler tamamen özgündür ve bu şekilde devam edecek.Kafamda o kadar çok konular var ki yazıyorum

    Tasarımım aslında sadece gibi duruyor ki bende sade tasarımları severim.Bana önerebileceğiniz yada örnek gösterebileceğiniz bir tasarım var mıdır?
  • 29-01-2014, 09:22:25
    #4
    Wmqp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yorumunuz için teşekkür ederim.İçerikler tamamen özgündür ve bu şekilde devam edecek.Kafamda o kadar çok konular var ki yazıyorum

    Tasarımım aslında sadece gibi duruyor ki bende sade tasarımları severim.Bana önerebileceğiniz yada örnek gösterebileceğiniz bir tasarım var mıdır?
    Aklımda güzel temalar şekilleniyor ama o aklımdaki temaları bulamıyorum, geniş çaplı bir arama yaptım ama bulamadım, eğer denk gelirsem hocam konuya yorum atarım

    Başarılar dilerim
  • 29-01-2014, 17:48:20
    #5
    DarkWane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklımda güzel temalar şekilleniyor ama o aklımdaki temaları bulamıyorum, geniş çaplı bir arama yaptım ama bulamadım, eğer denk gelirsem hocam konuya yorum atarım

    Başarılar dilerim
    Tavsiyeleriniz için teşekkürler hocam.Bekliyor olacağım