Forum tek bir konuya hitap ettiği için güzel fakat sitenin içini biraz güncelleştirip burda konuyu öyle açsaydınız giren hemen geri çıkmazdı benim gibi mesela
haklısınız. yavaş yavaş olacak inş. ben birden doldurmak istemiyorum siteyi. üyelerin katılımıyla olmalı. sağdan soldan copy paste ile 1 saatte dolar site ama özgün olmaz o zamanda. yinede uyarınızı dikkate alacağım. uyarı ve önerileriniz için teşekkürler.
saygılar