• 06-01-2008, 10:20:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    www.cappadociatravel.net stesinde Kapadokya bölgesiinin tanıtıını yapmaya karar verdim.
    Sizce eksik yönleri neler?
  • 08-01-2008, 01:10:25
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel bişeyler olabilir ama sağlam bir script yazdır yada bul.Bununla pek bişey olmaz ve içerik yok..
  • 08-01-2008, 13:58:37
    #3
    Dignified adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bişeyler olabilir ama sağlam bir script yazdır yada bul.Bununla pek bişey olmaz ve içerik yok..
    Bir tanıtım sitesinde scripte pek gerek yoktur. Ama içerik olmadan bu yolda pek ilerleyemezsin.

    [Fotoğraflar, makaleler, haberler...]

    [konudisi]Selam Dignified naber? var mı kapadokya ile ilgili projeler filan ?[/konudisi]
  • 08-01-2008, 14:19:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bence daha farklı bir tema bul..Bu yapmak istediğini çok göstermiyor gibi geldi bana. Normal bir kullanıcı düşüncesi.
  • 08-01-2008, 15:39:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hmm.Eleştirileriniz için teşekkürler arkadaşlar.
    Evet içerik daha ekleyemedim.İçerikleri kendim yazıyorum.Bir de inglizceye çevrilmesi gerekiyor
  • 08-01-2008, 18:43:10
    #6
    18:42 siten açılmıyor. hosttamı problem bence araştır.
  • 08-01-2008, 18:52:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    18:51 Bende açılıyor. Araştıracağım.
    Bildirdiğniiz için teşekkür ederim.