www.cappadociatravel.net stesinde Kapadokya bölgesiinin tanıtıını yapmaya karar verdim.
Sizce eksik yönleri neler?
Kapadokya
6
●464
- 06-01-2008, 10:20:35Üyeliği durduruldu
- 08-01-2008, 13:58:37Bir tanıtım sitesinde scripte pek gerek yoktur. Ama içerik olmadan bu yolda pek ilerleyemezsin.Dignified adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[Fotoğraflar, makaleler, haberler...]
[konudisi]Selam Dignified naber? var mı kapadokya ile ilgili projeler filan ?[/konudisi] - 08-01-2008, 14:19:30Üyeliği durdurulduBence daha farklı bir tema bul..Bu yapmak istediğini çok göstermiyor gibi geldi bana. Normal bir kullanıcı düşüncesi.
- 08-01-2008, 15:39:57Üyeliği durdurulduHmm.Eleştirileriniz için teşekkürler arkadaşlar.
Evet içerik daha ekleyemedim.İçerikleri kendim yazıyorum.Bir de inglizceye çevrilmesi gerekiyor
- 08-01-2008, 18:52:07Üyeliği durduruldu18:51 Bende açılıyor. Araştıracağım.
Bildirdiğniiz için teşekkür ederim.