• 18-08-2005, 10:18:53
    #1
    Misafir
    www.teknowebmaster.com
    nasıl olmus arkadaslar sizce?
  • 18-08-2005, 10:32:21
    #2
    Misafir
    site açılmıyor bende şu anda.
  • 18-08-2005, 10:37:36
    #3
    Misafir
    açılmaz olurmu hıc acılıyor
  • 18-08-2005, 10:42:08
    #4
    Misafir
    saat, yer : saat 10.40 istanbul avrupa yakası
    durum : açılıyor
    görüş : güzel olmuş tebrikler
  • 18-08-2005, 11:34:22
    #5
    Misafir
    Yer: ankara
    Durum: açılıyor
    Saat: 11.31
    Görüş: arka plan rengi değiştirilmeli.
  • 18-08-2005, 11:49:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bendede açılmıyor
  • 18-08-2005, 12:20:55
    #7
    Yine açılmadı
  • 18-08-2005, 12:21:24
    #8
    Misafir
    dns lerı sabah ayarlşadım.ondan olabılırmı?
  • 18-08-2005, 12:22:00
    #9
    Misafir
    bide adsenseye basvurmustum.galiba onlardada acılmadı.reddedildik