• 16-08-2005, 18:13:23
    #10
    Site gerçekten güzel olmuş tebrik ederim.
  • 16-08-2005, 18:34:48
    #11
    Misafir
    bence berbat
  • 16-08-2005, 18:35:36
    #12
    rehber.in ana sayfa php aramalar php linklere tıkladığım sayfa asp uzantılı ?? Aşmışsın atakan
  • 16-08-2005, 18:36:47
    #13
    Üyeliği durduruldu
    teşekkür ettim
    www.rehber.in asp olayındada mini seo denemesi var
  • 16-08-2005, 18:37:57
    #14
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    bence berbat
    Amerikalıların bi lafı var bildin mi?
  • 16-08-2005, 18:40:02
    #15
    Guajira adlı üyeden alıntı:
    Amerikalıların bi lafı var bildin mi?
    f*ck y*u
    Komutan Guajira kalkanları indirin
  • 16-08-2005, 18:41:57
    #16
    EsCTasY adlı üyeden alıntı:
    f*ck y*u
    Komutan Guajira kalkanları indirin
    *********************
  • 16-08-2005, 18:42:19
    #17
    hayırlı olsn
  • 16-08-2005, 18:42:33
    #18
    Misafir
    indirip kaldırmayı bırakalım da forum kurallarıının katılaşacağı söylendi

    bu velete bence bi dur dememiz lazım