• 09-05-2013, 16:15:46
    #1
    Uzun zaman sonra tekrar bir site açmak Yeniden baba olmak gibiymiş

    http://www.arabaaski.com/

    genelde araba sitelerinde takılırım.Günlük olarak inceleme yapıp buraya atıcam reklam veya kazanç beklentim yok tamamiyle benimle aynı düşüncedeki yani arabasına canı gönülden bağlanan insanlara bir nebzede olsa katkıda bulunmak amaçlı bu site
  • 09-05-2013, 16:19:53
    #2
    Hayırlı olsun. Ziyaretçi gözü ile bakacak olursak,

    - Daha iyi bir arka plan tercih edilebilir.
    - Tema da çok sade kaçmış.
    - İçerikler de Türkçe dil bilgisine ve noktalama işaretlerine uyulmalı.
    - Ve güzel bir logo ile hoş olur.

    Gözlemlediklerim bu kadar.
  • 09-05-2013, 16:28:41
    #3
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Ziyaretçi gözü ile bakacak olursak,

    - Daha iyi bir arka plan tercih edilebilir.
    - Tema da çok sade kaçmış.
    - İçerikler de Türkçe dil bilgisine ve noktalama işaretlerine uyulmalı.
    - Ve güzel bir logo ile hoş olur.

    Gözlemlediklerim bu kadar.
    Teşekkür ederim dostum güzel düşünce ve yorumun için.