• 27-12-2009, 10:33:37
    #1
    Site "hlshls" ye satıldı.
  • 07-01-2010, 06:54:08
    #2
    Satış hala devam etmektedir.
  • 07-01-2010, 14:39:56
    #3
    hayırlı satışlar
  • 07-01-2010, 14:42:25
    #4
    Teşekür ederim
  • 07-01-2010, 14:44:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam hayırlı satışlar.Bu arada sitenin şablon html kodlarını bana yollayabilir misiniz?
  • 07-01-2010, 14:46:39
    #6
    Saol, Siteyle birlikte veriyorum alan arkadaşdan istersiniz.
  • 12-01-2010, 02:44:03
    #7
    Fiyat 35 TL oldu arkadaşlar , Paraya ihtiyacım var gerçekten yoksa satmıcam =(
  • 12-01-2010, 02:53:21
    #8
    aöık arttırma yapsaydın keşke hit malum
  • 12-01-2010, 16:19:57
    #9
    UbocekU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aöık arttırma yapsaydın keşke hit malum
    3,5 TL için bu kadar emeğin satılmasını gönlüm el vermedi açıkçası hem parayada ihtiyacım var.