• 11-12-2017, 10:17:51
    #10
    tasarti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilir miyim hocam. Birde şuraya bi açıklık getirelim mi ? Sitenin getirisi derken 2500- 5000 ciro mu kâr mı ?
    Sorularınıza öm yoluyla cevap verdim hocam.
  • 11-12-2017, 11:03:41
    #11
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satışlar Faturalımı ?Kapıda Ödemeli göndermede sorun yaşıyormuşsunuz ? (yasak diye biliyorum)Tedarikçi firma nerede (şehir)Tedarikçi firma fatura kesiyor mu?ve Site adıyla beraber PM alayım lütfen
    tasarti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilir miyim hocam. Birde şuraya bi açıklık getirelim mi ? Sitenin getirisi derken 2500- 5000 ciro mu kâr mı ?
    Cevaplar ile pm gönderir misiniz teşekkürler
  • 11-12-2017, 11:15:29
    #12
    rootwarior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevaplar ile pm gönderir misiniz teşekkürler
    Cevaplar pm gönderilmiştir.
  • 12-12-2017, 05:13:12
    #13
    Detaylı pm alabilirmiyim?
  • 12-12-2017, 10:44:20
    #14
    mesut16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı pm alabilirmiyim?
    om iletildi hocam.



    Alacak Arkadaşlar var ise 2500₺'ye bırakıyorum. Kapıda ödeme ile gönderim yapabilecek biri varsa siteden kar edebilir.
  • 16-12-2017, 16:07:54
    #15
    Hocam detayları pm alabilir miyim
  • 16-12-2017, 17:05:40
    #16
    Hocam detaylı pm alabilir miyim?
  • 17-12-2017, 18:46:26
    #17
    Site @rootwarior arkadasimiza satilmistir.



    @rootwarior; arkadaşımız söz verdiği şekilde ödemesini yapmamıştır. bu gün içerisinde ödeme yapmaması halinde eksi ticaret puanı verilecektir.
    pm kutunuz dolu olduğundan buradan bildirim sağlanmıştır
  • 19-12-2017, 14:10:10
    #18
    Arkadaş ile telefonda görüştük. Ödemeyi önce istedi siteyi sonra devredeceğini söyledi. Ticaret puanı gereği önce devir sonran ödenen yapması gerektiğini belirttim fakat telefonda kabul etmedi.
    Mesaj ile de tekrar söyledim ama kabul etmediği için teklif geçersiz kaldı
    Kurallar gereğine uymadığı için teklifimi geri çekiyorum.
    Ticaret puanım ortadadır.

    Edit: mesaj ile önce transferi kabul ettiğini yazmış fakat telefonda kabul etmeyip 24 saat sonra mesaj atması bişey ifade etmiyor. Önemli olan telefon görüşmesinde kabul etmediği ve anlaşamadığımızdır



    Söylediğim gibi r10 kuralları gereği ticaret ilk aşamada kabul edilmediği için anlaşma sağlanmamıştır. Konuyu uzatıp cevap yazmacağım artık