• 15-08-2015, 13:46:11
    #19
    site bana kalmış ulaşırsanız sevinirim iyi forumlar
  • 20-08-2015, 10:24:25
    #20
    DeadBody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site bana kalmış ulaşırsanız sevinirim iyi forumlar
    Günlerdir foruma giriş yapmıyorsunuz.
  • 02-12-2015, 21:37:44
    #21
    Herkese iyi akşamlar arkadaşlar , açılmış konuyu ihale ile ben kazandım. fakat kazandığım tarihin bir gün sonrasında trafik kazası geçirdim ve bir daha foruma giriş yapmadım. zaten arkadaşta incelemelerinde bulunmuş ve bunu söylemiş. ben siteyi almak istemesem ihaleye girmem , direkt söylerim ve yapılması gereken işlemleri yapabilirsin. ama aylarca ben girmeyip senin bana -trade kullanman kadar saçma bir işlem yok. bu mesajı gördüğünde düzeltmeni umut ediyorum. herkese iyi forumlar