• 02-06-2014, 07:22:01
    #55
    Pm atarmısın hocam
  • 02-06-2014, 07:25:55
    #56
    Pm lutfen

    GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 02-06-2014, 08:29:15
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gunaydın.. Konu aktif.pmler gonderildi
  • 02-06-2014, 10:20:54
    #58
    pm lütfen.
  • 02-06-2014, 11:19:48
    #59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm alabilir miyim

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 02-06-2014, 11:40:43
    #60
    pm gonderildi
  • 02-06-2014, 11:49:10
    #61
    pm alabilirmiyim

    Sent from my SGH-T999 using Tapatalk
  • 02-06-2014, 12:26:17
    #62
    Filmkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilirmiyim

    Sent from my SGH-T999 using Tapatalk
    Gonderildi.
  • 02-06-2014, 13:20:55
    #63
    200 tlde benden olsun. @Fatos