• 09-09-2013, 23:04:18
    #19
    23:00'a kadar dediğiniz için bana kalmış oluyor sanırım. Hesap bilgilerinizi atabilirseniz ödemeyi geçeyim.
  • 09-09-2013, 23:17:51
    #20
    havomoha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maqro arkadaşımızda kalmıştır hayırlı olsun.
    Tesekkurler. Odeme bilgilerinizi PM gecermisiniz.
  • 11-09-2013, 20:23:10
    #21
    Üyeliği durduruldu
    devir işlemi bitmiştir. Hayırlı olsun
  • 11-09-2013, 21:46:08
    #22
    havomoha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devir işlemi bitmiştir. Hayırlı olsun
    Tesekkurler.