• 01-10-2007, 11:29:39
    #1
    yeterl benm için
  • 01-10-2007, 12:51:40
    #2
    flood yapıyorum ama bir onerisi olan arkadas yokmu? cunku bugun kurmam lazım tek bos gunum bugun
  • 01-10-2007, 13:55:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ölen escobar adlı futbolcuya bişeyler olur bide soba markasıydı galiba
    forum filan olacağını sanmıyorum
  • 01-10-2007, 14:38:54
    #4
    edittttttt
  • 05-10-2007, 21:20:09
    #5
    esco -bar gibi yani cafe bar gibide düşünüp arkadaşlık sitesi gibi eğlencelik birşeyler kurabilirsin.Bence tutar