• 21-09-2010, 08:03:33
    #1
    edit
  • 21-09-2010, 20:50:50
    #2
    site 4/4 mü olmuş neden kimse bir şey yazmamış?
  • 22-09-2010, 10:52:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yönlendirme değilde iframe ile açılırsa siteler üst kısmında senin sitenin logosunu ve reklamlarını yayınlayabilirsin.
  • 22-09-2010, 18:34:24
    #4
    aslında iyi fikir, aklıma gelmişti teşekkürler. başka yorumu olan var mı?