Arkadaşlar inanın kafamda o kadar iyi projeler varki ama hayata geçiremiyorum işte bazı engeller yüzünden.
Sormak istediğim bişey var bu konuda.İnternet üzerinden ödül dağıtımında vergi levhasına sahip olmak ve noter tasdiki almak şart mıdır????Şartsa bile bir süre sonra alınsa o zamana akdar idaraten yürütemez miyiz?
Projenin ne kadar kısa bir sürede büyüyeceğine bağlı. Öğrenğin, bir-iki ay içinde herkes tarafından bilinen bir site olursa yasal olmayan her konuda başın ağrıyabilir.
Ödül derken çekiliş falan ise sanırım noter tasdiği gerekir, sonuçta kamuya açık bir yer internet