• 19-11-2009, 15:35:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Yeni bir reklam şirketi kurmayı düşünüyorum. Bu konudaki önerilerinizi alabilirmiyim? Server, script vb..
  • 19-11-2009, 18:50:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    herkes reklamcı artık büyük girişimci değilsen hiç girme bence? ma yinede bilgi edinmek için bende takibe alıyorum konuyu