çok iyi ( türkçeyi bildiğin kadar ) ingilizce bilmen gerek
ve klasik forum değilde özel bir ilgi alanına göre forum açman gerek
yani çooook zor ve zahmetli bir iş uğraşma derim
gerçi ben bi ing forum kurdum 2 ay kendi haline bıraktım sonra 400 dolara sattım oda ayrı mesele