• 18-02-2009, 03:53:35
    #1
    merhaba arkadaşlar

    webiner.org az önce aklıma geldi sanırım resellerclubın gelen mailinden

    regledim bi anda ama ne yapılabileceğine karar veremedim...

    Seminerlerin bültenleri yeri tarzı birşey mi olabilir yoksa
    online site üzerinden seminer verme gibi birşeymi??
  • 18-02-2009, 16:14:18
    #2
    fikir verecek kimse yoqmu acaba
  • 18-02-2009, 18:56:08
    #3
    online seminer biraz zor olmazmı? ama olabilirde eğer burdan güzel bir seminer düzenleyebilirsen artık nasıl yapacaksan online chat olarakmı yada nasıl dusunuyorsan.. işinde usta bir webmaster'a söylersin güzel bir seminer hazırlar burayada konu açarsınız nere uygun olursa bir başlangıç yaparsınız ama sonrası nasıl gelir bilemicem