• 22-01-2009, 01:08:49
    #19
    Tescilli bir marka Olmuş Olsa domain firmaları bu ismi neden kaydetsin peki ?
  • 22-01-2009, 01:19:03
    #20
    GurbuzFaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tescilli bir marka Olmuş Olsa domain firmaları bu ismi neden kaydetsin peki ?
    Faik oto kayıt kardeşim adam senin aldıgın domaine bakmıyor , eger facebook tan veya avukatından mail gelirse alırlar domaini elinden arkadaşlar dogru söylüyor.
  • 22-01-2009, 01:19:46
    #21
    Şu anda tescilli marka yok. Başvuru yapılmış, mayıs 2008 te. Tescil işlemi ortalama 8-10 ay sürüyor. TPE den baktım son harcı yatırmışlar, bundan sonra 1-2 ay içinde karara havale edilir sonra TPR bülteninde yayınlanır.

    TPE bülteninde yayınlanıp tescili aldıktan sonra adamlar senin ben bu domaini onlardan önce aldım deme şansın yok. Domaini alıp ilk başvuran sen olsaydın kazanma şansın vardı (ki o zaman bile bir ton mahkeme süreci itiraz işlerdi) ancak şu anda tescil yapıldıktan sonra içinde facebook geçen tüm domainleri muhtemelen kapattırırlar.

    Ya da sen bu domain ile tescil edilmemiş bir alanda faaliyet gösterebilirsin.
    Yani facebook.web.tr sitesi facebook inşaat ltd şti nin tanıtım sitesi olarak faaliyet gösterebilir.

    Ama üyelikli bir sistem falan olamaz madde 38 den ötürü...
  • 22-01-2009, 01:22:11
    #22
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anda tescilli marka yok. Başvuru yapılmış, mayıs 2008 te. Tescil işlemi ortalama 8-10 ay sürüyor. TPE den baktım son harcı yatırmışlar, bundan sonra 1-2 ay içinde karara havale edilir sonra TPR bülteninde yayınlanır.
    TPE bülteninde yayınlanıp tescili aldıktan sonra adamlar senin ben bu domaini onlardan önce aldım deme şansın yok. Domaini alıp ilk başvuran sen olsaydın kazanma şansın vardı (ki o zaman bile bir ton mahkeme süreci itiraz işlerdi) ancak şu anda tescil yapıldıktan sonra içinde facebook geçen tüm domainleri muhtemelen kapattırırlar.
    Ya da sen bu domain ile tescil edilmemiş bir alanda faaliyet gösterebilirsin.
    Yani facebook.web.tr sitesi facebook inşaat ltd şti nin tanıtım sitesi olarak faaliyet gösterebilir.
    Ama üyelikli bir sistem falan olamaz madde 38 den ötürü...
    Sohbet Sitesi Portal Olarak Kursam Alma Şansları ?
  • 22-01-2009, 01:34:23
    #23
    İnternet üzerinden yayın ve hizmet sağlayan
    (sohbet, portal, haber, makale, yorum, forum, video, flash oyun vsssss)
    veya içinde üyelik sistemi bulunduran her türlü siteyi elinden alırlar.

    Sadece ve sadece ürün ya da firma tanıtım sitesi olarak kullanabilirsin. Yani facebook inşaat şirketi web sitesi gibi. Ya da facebook sevenler derneği sitesi gibi.

    İş internet üzerinden yayın hizmet servis sağlama olmamalı.
  • 22-01-2009, 01:48:57
    #24
    hiçbişeyden elinden almasalar bile şuan sitede facebook logosu olduğundan ve hatta favicon dahi facebooka ait olduğundan bunu görseler ve mahkemeye verseler alırlar elindeen domaini. sanırım asıl siteyle aynı içeriğe sahip bişeyler yapılırsa elinden alma söz konusu.
    facebook ile alakasız bişey yap.
  • 22-01-2009, 01:54:59
    #25
    bune ya bir olumlu yorum yokmu kim kimin domainini elinden alıyor vermiyorum
  • 22-01-2009, 02:15:30
    #26
    GurbuzFaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bune ya bir olumlu yorum yokmu kim kimin domainini elinden alıyor vermiyorum
    senden isterlerse verme ruhun bile duymaz olanlardan
  • 22-01-2009, 02:19:36
    #27
    Birde sen faceebok kasıcaksın biliyorum , adamların gözüne gözüne sokucaksın domaini