https://www.r10.net/off-topic/241794-...-bir-soru.html
burada Seza nickli arkadaşımız birşey sormuş bunun üzerine böyle birşeyler yapılabilinir.
Düşünsenize, atıyorum 17. hafta maç sonuclarını veritabanına giricek sonra ziyaretçi siteye girecek 17. haftayı seçip maç kodlarını girecek , sonuçları ekrana yansıtacak Şu maçlar tuttu şu maçlar yattı diye. Hatta biraz daha abartırsak, kazanacağı miktarı bile sitede gösterebiliriz.
php veyahut asp kodlamayı bilen biri yaparsa marka olabilinecek bir proje olur.
TR'de böyle bir uygulama yok sanırım, hiç görmedim duymadım.
Sen niye yapmıyorsun denebilir, benim kodlama bilgim okadar iyi değil. Daha yeni yeni öğreniyorum phpyi (:
Proje benden, yapması sizden. Yapmaya niyeti olan biri olursa daha detaylı anlatımlar yapabilirim, şu olsa bu olsa diye.
Buyrun size proje.
0
●422