PHPkoru Advanced | Gelişmiş PHP Şifreleyici
17
●1.980
- 06-11-2019, 01:50:01İlgili kişi ilk sürümde tek string'deki base64'ü bir araç sayesinde görmüş. Yeni anahtar kullandım ve sistemi daha güvenli hâle getirdim.theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişi 1.0.2 sürümünü çözmeye çalıştı ancak elle tutulur bir hiç bir veri alamadı. Çözmeyi Twitch canlı yayınında denedi. Ama başarılı olamadı.
SO dosyasının bilinen çözümü makina dili (Assembly) ile kodu tersine mühendislik yöntemi ile çözmektir. Bunu yapmak kolay olmayabilir. Ancak bazı araçlar bunu kolay hâle getirebiliyor.
Daha önce anahtar php uzantısında açık (şifrelenmemiş) şekilde depolanmaktaydı. 1.0.2 sürümü ile birlikte anahtar şifrelenmiş halde güvenli bir şekilde depolanıyor. Bu nedenden olsa gerek ilgili kişi kodu çözemedi.
Bana ilk sürümdeki zayıflığı bildirdiği ve desteği için kendisine tekrar teşekkür ederim. - 07-11-2019, 06:41:45http://qii404.me/2018/04/22/zephir-build-phpext.html en azından kaynak belirtmeniz güzel olur hocam

mantıklı bir proje üstüne giderseniz daha da verimli hale gelebilir - 07-11-2019, 12:10:18Öncelikle projeyi beğenmenize sevindim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zephir bir geliştirme dilidir. (Zephir lang) Zephir dili ile yazılmış kodu C'ye derler. Daha sonra SO dosyası olarak derler.
Sanırım bilmediğiniz ve basit araştırmalarınız üzerine bu yazılımın Zephir ile aynı olduğunu zannettiniz. Bu nedenle de kaynak belirtmemi istediniz.
C yerine Zephir kullanmamın nedeni PHP diline daha yakın olması ve derlemeyi daha hızlı yapabildiğim içindir.
Sizce kaynak olarak ne gösterebilirim? Siz PHP ile yazılım geliştirdiğinizde kaynağı PHP olarak mı gösteriyorsunuz?
Paylaştığınız bağlantıdaki içerikler Zephir 'in kullanımı ve örneklerini içermektedir. - 07-11-2019, 18:29:44Nasıl bir özellikte sunucuya ihtiyacın var ?aponkral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2019, 18:34:59Şu an için UpCloud'daki sunucumuzda 1 GB Ram, 1 vCPU, 25 GB nVME SSD Disk ve 1 TB trafik mevcut. Şu anda proje yeni yeni tanınıyor. Bu nedenle hali hazırda kullanmakta olduğumuz sunucunun kaynakları şu anda yeterli olacaktır.GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel talebim işlemcinin 2.6 GHz+ olması ve diskin SSD (mümkünse nVME) olmasıdır.
İlginiz için teşekkür ederim. - 20-11-2019, 16:52:19Elinize sağlık hocam güzel bir çalışma olmuş. Wamp yada xamp gibi local sunucularda nasıl kurulum yapabiliriz?aponkral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2019, 17:10:13PHPkoru şu anda Windows desteklemiyor. Windows için geliştirmeyi düşünmüyorum.parsmedya33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanal host yerine sanallaştırma kullanabilirsiniz. Linux işletim sistemi kurabilirsiniz. - 20-11-2019, 17:40:35Cevap için teşekkürler hocam. Sanallaştırma yerine hostta bir test subdomain oluşturcamaponkral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



