Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://qii404.me/2018/04/22/zephir-build-phpext.html en azından kaynak belirtmeniz güzel olur hocam
mantıklı bir proje üstüne giderseniz daha da verimli hale gelebilir
Öncelikle projeyi beğenmenize sevindim.

Zephir bir geliştirme dilidir. (Zephir lang) Zephir dili ile yazılmış kodu C'ye derler. Daha sonra SO dosyası olarak derler.

Sanırım bilmediğiniz ve basit araştırmalarınız üzerine bu yazılımın Zephir ile aynı olduğunu zannettiniz. Bu nedenle de kaynak belirtmemi istediniz.

C yerine Zephir kullanmamın nedeni PHP diline daha yakın olması ve derlemeyi daha hızlı yapabildiğim içindir.

Sizce kaynak olarak ne gösterebilirim? Siz PHP ile yazılım geliştirdiğinizde kaynağı PHP olarak mı gösteriyorsunuz?

Paylaştığınız bağlantıdaki içerikler Zephir 'in kullanımı ve örneklerini içermektedir.