Hocam şimdi bişeye yanıt verirken atıyorum en ufak şeyde bile kaynak gösteririz ya.
İşte atıyorum şu an; gökyüzü mavidir, çünkü güneş ışığı atmosferde kırılırken oluşan dalga boylarından bilmem ne. Sonra bu dalga boylarını gösteren bilimsel kaynak, şeklinde..
Şimdi benim cidden merak ettiğim sorular var, ama bu hocalar ya da hocalarınız işte, atıyorum bir yanıt verdikten sonra; bakınız kardeşim bununla ilgili şu ayette bahsedilmiştir, gibi birşey derler mi ?
Yani demeye çalıştığım şey, bu cevaplar kur-an'ın cevapları mı, hocaların cevapları mı?
Hep hadis üzerinden gidiliyor, enterasan geliyor bana. Değiştirilmediğini bu kadar iddia edip bu kadar farklı türevleri olması insanı şaşırtıyor.
Neyse, benimkisi öneriydi.