• 10-09-2015, 22:41:09
    #64
    nick entry uyumu
  • 10-09-2015, 22:49:24
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'de zaten tutmaz bu ön yargısı olduğu için bi çok proje tutmuyor, hayalde olsa peşinden koşanlar zaten şimdi yurt dışında çok iyi projeler üzerinde çalışıyorlar. Eksikler kapatılabilir, açıklar giderilir, önemli olan adım atmış olmak.

    Başarılar dilerim.
  • 11-09-2015, 00:04:51
    #66
    Hocam bence tasarım sitenin işleyişi çok iyi sade tasarım. herşey elinin altında bence iyi. Geliştirilebilir mi elbette. Devam hocam... Allah yolunuzu açık etsin.
  • 11-09-2015, 02:39:19
    #67
    ondokuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de zaten tutmaz bu ön yargısı olduğu için bi çok proje tutmuyor, hayalde olsa peşinden koşanlar zaten şimdi yurt dışında çok iyi projeler üzerinde çalışıyorlar. Eksikler kapatılabilir, açıklar giderilir, önemli olan adım atmış olmak.

    Başarılar dilerim.
    Yorumunuz için teşekkürler. Herkesin görüşüne ve fikrine saygım var ancak malesef bazı durumlar dediğiniz gibi, proje kelimesini bazı arkadaşlar wordpress + tema olarak gördüğü için alışılmışın dışında gelebiliyor bizimde yapmak istediğimiz zaten bu. Hatalar elbetteki olacaktır sonuçta projemizin bazı aşamaları bitti ve şimdi yola çıkıyoruz. İyi niyetiniz ve düşünceniz için tekrar teşekkür ederim. Hepimiz için herşeyin hayırlısı olsun.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:39:19 -->-> Daha önceki mesaj 02:38:07 --

    edesingtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence tasarım sitenin işleyişi çok iyi sade tasarım. herşey elinin altında bence iyi. Geliştirilebilir mi elbette. Devam hocam... Allah yolunuzu açık etsin.
    Yorumunuz ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Hepimiz için herşeyin hayırlısı olsun.
  • 19-10-2015, 05:49:09
    #68
    Üyeliği durduruldu
    KSyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz için teşekkürler. Herkesin görüşüne ve fikrine saygım var ancak malesef bazı durumlar dediğiniz gibi, proje kelimesini bazı arkadaşlar wordpress + tema olarak gördüğü için alışılmışın dışında gelebiliyor bizimde yapmak istediğimiz zaten bu. Hatalar elbetteki olacaktır sonuçta projemizin bazı aşamaları bitti ve şimdi yola çıkıyoruz. İyi niyetiniz ve düşünceniz için tekrar teşekkür ederim. Hepimiz için herşeyin hayırlısı olsun.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:39:19 -->-> Daha önceki mesaj 02:38:07 --



    Yorumunuz ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Hepimiz için herşeyin hayırlısı olsun.
    sende sor kısımlarındaki "de" ayrı olcak. sen de sor! şeklinde. gözüme takıldı
  • 19-10-2015, 08:32:15
    #69
    Ureticy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarınızı bekliyoruz...


    Bana göre bu görseller arasındaki bu yükseklik farkı hoş durmamış. Sorun ne bilmiyorum ama gözüme güzel gelmedi.



    Ayriyeten yeni gördüm trademark Logo kullanımınız hiç de hoş durmamış.

    Alıntı
    Bu şartlar, size Hizmetlerimizde yer alan marka unsurlarını veya logoları kullanma hakkını vermez.
  • 19-10-2015, 09:00:10
    #70
    Üyeliği durduruldu
    emeğinize sağlık güzel bir proje olmuş..