ondokuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de zaten tutmaz bu ön yargısı olduğu için bi çok proje tutmuyor, hayalde olsa peşinden koşanlar zaten şimdi yurt dışında çok iyi projeler üzerinde çalışıyorlar. Eksikler kapatılabilir, açıklar giderilir, önemli olan adım atmış olmak.

Başarılar dilerim.
Yorumunuz için teşekkürler. Herkesin görüşüne ve fikrine saygım var ancak malesef bazı durumlar dediğiniz gibi, proje kelimesini bazı arkadaşlar wordpress + tema olarak gördüğü için alışılmışın dışında gelebiliyor bizimde yapmak istediğimiz zaten bu. Hatalar elbetteki olacaktır sonuçta projemizin bazı aşamaları bitti ve şimdi yola çıkıyoruz. İyi niyetiniz ve düşünceniz için tekrar teşekkür ederim. Hepimiz için herşeyin hayırlısı olsun.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:39:19 -->-> Daha önceki mesaj 02:38:07 --

edesingtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence tasarım sitenin işleyişi çok iyi sade tasarım. herşey elinin altında bence iyi. Geliştirilebilir mi elbette. Devam hocam... Allah yolunuzu açık etsin.
Yorumunuz ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Hepimiz için herşeyin hayırlısı olsun.