Hangi alan adı daha hoş? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi alan adı daha hoş?
4
●
340
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Hangi alan adı daha hoş?
Anket
hangisi daha hoş
Toplam Katılımcı Sayısı:
8
hangisi daha hoş
Frmzap
%0 (0 Oy)
Oyunhilem
%100,00 (8 Oy)
27-12-2012, 19:40:34
#1
webmasterzap
Üyeliği durduruldu
Genel anlamda bir forum olucak online oyun hilesi daha ağır basıyor lakin site için.
27-12-2012, 19:57:37
#2
kingofseo
Oyunhilem daha hos ve güzel bana göre
27-12-2012, 20:03:29
#3
webmasterzap
Üyeliği durduruldu
zap10.com nasıl?
27-12-2012, 20:14:43
#4
xFactoria
forum yerine blog açabilirsiniz bu durumda 2. seçenek daha uygun gibi.
27-12-2012, 20:29:55
#5
massetza
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2. İçin blog hoş gider.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler