• 27-12-2012, 17:57:08
    #1
    Arkadaşlar herdaldan.net sitem adsense başvurdum. Ancak google politikalarına uygun değil diyor. Sizce niçin böyle diyor. Ve acaba happy tree friends bölümlerini sitemde paylaşıyorum. Bu bir sıkıntı olabilir mi?
  • 27-12-2012, 22:37:45
    #2
    Arkadaşlar bi' yardım edin gözünüzü seveyim
  • 28-12-2012, 02:22:43
    #3
    Burada kimse Google'ın sitenizi neden onaylamadığını bilemez dostum. Google Adsense reklam politikasını okursan belki neden kabul edilmediğini anlayabilirsin. İllegal paylaşımlar yasak, belki o yüzden olabilir. Ama bana kalırsa sebep site içeriğin. Genel blogların (yani bir diğer adıyla çöp sitelerin) reklamverene geri dönüşümü olmayacaktır. Belli bir konu üzerine yoğunlaşan özel bir site açarsan kısa sürede onaylanırsın. Dediğim gibi, sebebi Google'dan başka kimse bilemez. Benimki sadece tahmin.
  • 28-12-2012, 12:15:44
    #4
    duygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada kimse Google'ın sitenizi neden onaylamadığını bilemez dostum. Google Adsense reklam politikasını okursan belki neden kabul edilmediğini anlayabilirsin. İllegal paylaşımlar yasak, belki o yüzden olabilir. Ama bana kalırsa sebep site içeriğin. Genel blogların (yani bir diğer adıyla çöp sitelerin) reklamverene geri dönüşümü olmayacaktır. Belli bir konu üzerine yoğunlaşan özel bir site açarsan kısa sürede onaylanırsın. Dediğim gibi, sebebi Google'dan başka kimse bilemez. Benimki sadece tahmin.
    teşekkürler yorumunuz için peki happy tree friends animasyonlarının telif hakkı olabilir mi?