• 24-12-2012, 00:20:20
    #1
    slm yanış yerdeolabilir şididen özür yetkililer gereken yere taşınrsa sevinirim sorum kısaca sitem var sitemde müzik yayını yapıyorum vede chet odası mevcut ama bular tabletlerde telefolarda aclmıyor olar icin ne gibi bir yol izlemem lazım yayınım telefondanda dilensin istiyorum şimdiden tşk.
  • 24-12-2012, 00:21:52
    #2
    zor iş valle..