Bu tasarıma hangi scripti önerirsiniz ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu tasarıma hangi scripti önerirsiniz ?
10
●
813
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Bu tasarıma hangi scripti önerirsiniz ?
1
2
12-12-2012, 21:52:38
#1
yiLdaction
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Merhaba arkadaşlar bu tasarıma hangi scripti önerirsniz ?
Wordpress düşünmüyorum
daha basit bir script varmı bildiğiniz ?
snews düşünüyorum bakalım.Fikirlerinizi almak istedim teşekkürler
12-12-2012, 22:10:31
#2
k0rsann
Üyeliği durduruldu
tabiki wordpress..
12-12-2012, 22:18:12
#3
yiLdaction
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
k0rsann adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tabiki wordpress..
Hocam daha basit bir script arıyorum olmaz ise mecburen wordpress yapacağız.
13-12-2012, 00:02:35
#4
erkanpur
DLE de olabilir entegre etmeside kolay
13-12-2012, 00:44:49
#5
tyavuz
2-3 sayfa için wordpress ugraştırır bilgin varsa phpde basit bişeyler hazırlayabilirsin
13-12-2012, 00:49:01
#6
S_HA_DO_W
php bilgin varsa basit bir admin paneli kodla hiç wordpress ile uğraşma.
anladığım kadarı ile çok komplike bir sisteme gereksinim duymuyorsun.
o yüzden kendin yazman daha güzel olur.
13-12-2012, 09:13:37
#7
yiLdaction
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Gerekli bilgim olsa yapacağımda
artık bakacağız teşekkürler
13-12-2012, 09:52:10
#8
Mahoni
Wordpressden taha basit bir sistem görmedüm henüz. ama WP entegre etmek zor geliyorsa Arteesler
http://www.artisteer.com/
sana kolaylık sağlayabilir.
De admin sart değilse programlama gitsin
13-12-2012, 11:09:59
#9
neyzen
Mahoni adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Wordpressden taha basit bir sistem görmedüm henüz. ama WP entegre etmek zor geliyorsa Arteesler
http://www.artisteer.com/
sana kolaylık sağlayabilir.
De admin sart değilse programlama gitsin
arkadaşın dediği gibi artiesteer fazlasıyla işini görür..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler