Arkadaşlar Solearec ile yayına bağlanıp yayını Radyomatik ten gönderiyorum ama yayın sırasında solearec e bişi oluyor ve ses gitmiyor oysa radyomatik falan gayet güzel çalışıyor neden yapıyor bunu ayarlardan falan mı?