SoleaRec Bilenler Bakabilir mi?? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
SoleaRec Bilenler Bakabilir mi??
0
●
447
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
SoleaRec Bilenler Bakabilir mi??
03-11-2012, 17:59:08
#1
Misafir
Arkadaşlar Solearec ile yayına bağlanıp yayını Radyomatik ten gönderiyorum ama yayın sırasında solearec e bişi oluyor ve ses gitmiyor oysa radyomatik falan gayet güzel çalışıyor neden yapıyor bunu ayarlardan falan mı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler