Ftp ile sorunum var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ftp ile sorunum var
7
●
618
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Ftp ile sorunum var
14-10-2007, 14:58:50
#1
Elessar
Ftp den dosya değiştiremiyorum bu hatayı veriyor.
14-10-2007, 15:33:09
#2
Erol
Üyeliği durduruldu
hangi programı kullanıyorsunuz
14-10-2007, 15:37:56
#3
Hazar17
Üyeliği durduruldu
i-e demi veriyo bunu acaba
disk kotan dolmus olmasın
14-10-2007, 16:00:36
#4
Sahra
Üyeliği durduruldu
Kotan dolmuş
14-10-2007, 16:02:16
#5
Elessar
Ftp Vogayer programın adı, bide bu dolan kotayı dosyaları silerek mi boşaltacağım?
14-10-2007, 16:21:43
#6
Hazar17
Üyeliği durduruldu
valla ya sileceksin yada hosting aldıgın firma ile irtibata geçip kotanı yükseltmesini söyleyeceksin ( sanırım belli bir ücret karşılıgı yapar ) .
14-10-2007, 19:38:35
#7
Stefua
silme ile alakalı birşey değil ftp dosya gönderme limitin dolmuş bendede aynısı olmuştu
hostcuna soyle halleder
14-10-2007, 19:40:28
#8
Elessar
Teşekkürler,sorun çözüldü.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler