• 26-10-2012, 12:31:33
    #1
    Merhabalar arkadaşlar aslında bu konuyu açmayacaktım ama bayram nedeniyle açtım sitemdeki konulara atılan yorumlar kadar yorum atıyorum. Sitemde atılacak konular:
    1.konu budur
    2.konu budur


    kolay gele...
  • 26-10-2012, 13:04:54
    #2
    Güzel Güzel iki tane yorum atıldı başarılar dilerim.
  • 26-10-2012, 13:08:36
    #3
    webhox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel Güzel iki tane yorum atıldı başarılar dilerim.

    Karşılıksız yapmanız hoşuma gitti çok teşekkürler.
  • 26-10-2012, 15:54:03
    #4
    2. Konuya yorum yaptım aynı nickimle
    yorumlamanız gereken site imzamdaki