• 23-10-2012, 22:19:26
    #10
    Napolyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sivrilikle kimse yardımcı olmaz. Yardım istiyorsanız biraz daha düzgün hitap etmeyi deneyebilirsiniz.
    burda sivrilikle kimseye hitap etmedim sadece başvurduğum oyun için oyle bir durum olmuyacağını belirttim ..
  • 23-10-2012, 22:27:14
    #11
    trhero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burda sivrilikle kimseye hitap etmedim sadece başvurduğum oyun için oyle bir durum olmuyacağını belirttim ..
    Evet cümlelerinizden anlaşılıyor. Umarım kendinizi muhattap olarak gördürebileceğiniz birilerini bulursunuz. Kolay gelsin.
  • 24-10-2012, 11:41:51
    #12
    Yokmu Yardımcı Olabilecek bir arkadaş
  • 03-11-2012, 11:24:36
    #13
    Yardımcı olabiecek kimse yokmu