• 12-10-2007, 15:49:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar ingilizce icerikli sitelerin daha cok getirisi oldugu kesinlikle kabul edilmiş
    ben blog acacagımda nasıl yapamalıyım aklımdakiler söyle
    ingizlizce girş ve
    /tr turkcemi v ingilizce siteden türkish gibi yada sadece ingilizce mi sizce ona göre blogu kuracam
  • 12-10-2007, 20:40:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ya boşver türkçe aç ... tabi konusuna göre değişir. eğer piyasadaki diğer rakiplerini geçebileceğine inanıyorsan ingilizce de açabilirsin ama tavsiyem para kazanmak için site açma açtığın siteyi branşında en iyi yap paralar kazanırsın zati
  • 12-10-2007, 22:43:50
    #3
    2 lisanın da olması mantıklı

    Bi index yap ana girişte TR İng. secenekleri olsun isteyen istediği dilden girsin


    saygılar