arkadaşlar ingilizce icerikli sitelerin daha cok getirisi oldugu kesinlikle kabul edilmiş
ben blog acacagımda nasıl yapamalıyım aklımdakiler söyle
ingizlizce girş ve
/tr turkcemi v ingilizce siteden türkish gibi yada sadece ingilizce mi sizce ona göre blogu kuracam
ya boşver türkçe aç ... tabi konusuna göre değişir. eğer piyasadaki diğer rakiplerini geçebileceğine inanıyorsan ingilizce de açabilirsin ama tavsiyem para kazanmak için site açma açtığın siteyi branşında en iyi yap paralar kazanırsın zati