1 makale için 8TL verip sea nickli arkadaşa özgün makale yazdırdım. Siteye attım benim sitem index almadan
kadinlarkulubu ve
haber3'ün eşşek sahipleri sağolsun makaleyi alıp kendi sitelerine yapıştırıp birde index aldırmışlar çok fena zoruma gitmişti. Evlat acısı gibi koydu desek yeridir. 8 tl ye makale yazdırdım hiçbir verim alamadım desem yeridir.
Ama bir şey diyemiyorsun zamanında bende arakladım

o yüzden yapacak bişey yok sanırım.