• 12-08-2012, 13:45:44
    #1
    arkadaşlar sadece belli bir kesime hitap edecek bir sosyal ağ sitesinin başarı şansını nasıl görüyorsunuz, sizce edeceğim masrafa değer mi ki uzun vadeli bir geçiş sürecinden bahsetmekteyim 1-2 yılda neler olabileceğini kendi tecrübelerinizle bildirirseniz sevinirim?
  • 12-08-2012, 16:08:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sadece belli bir kesime hitap ediceksen ve azmedersen başarırsın bence
  • 13-08-2012, 03:24:47
    #3
    Eğer ki belli ve tanıdık bir kesime hitap edecekseniz ve kaliteli bir şeyler ortaya koyabilecekseniz kesinlikle buna değer.
  • 13-08-2012, 14:03:51
    #4
    üniversite öğrencilerini hedef almayı düşünüyorum biraz daha spesifik yorumlar gelebilir sanırım kitleyi de belirttikten sonra.
  • 13-08-2012, 14:13:23
    #5
    Genel'in tamamına hitap eden birşeyler üretmektense belirli bir kesime yönelik işler yapmak, çöp sitelerin ve internet fenomenlerinin olduğu bu dünyada daha mantıklı bana göre..
    Bence üniversite öğrencileri genelde Facebook'u tercih ediyorlar. Hedef kitleyi belirlerken kimlere rakip olacağınızı da blimeniz gerekiyor.
  • 13-08-2012, 14:23:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    birde hocam.com a rakipsiniz... 3 yil once oraya kayit oldum hala onay sirasi bekliyorum :P onun icin oyle bir sosyal ag yaparsaniz erkekler icin sira olayi koymayin
  • 13-08-2012, 16:34:56
    #7
    Kenshin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel'in tamamına hitap eden birşeyler üretmektense belirli bir kesime yönelik işler yapmak, çöp sitelerin ve internet fenomenlerinin olduğu bu dünyada daha mantıklı bana göre..
    Bence üniversite öğrencileri genelde Facebook'u tercih ediyorlar. Hedef kitleyi belirlerken kimlere rakip olacağınızı da blimeniz gerekiyor.
    evet dediğiniz gibi belli bir kesime odaklanmak profesyonelleşmeyi de beraberinde getirip uzman bir sistem sunmanın yolunu açar diye düşünüyorum facebook a göre farkı öğrenci odaklı olup sadece üniversite bazlı paylaşım ve bilgi depolamasının yapılacak olması ki ilerde bir nevi kariyer planlama merkezi de olabileceğini umuyorum.
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birde hocam.com a rakipsiniz... 3 yil once oraya kayit oldum hala onay sirasi bekliyorum :P onun icin oyle bir sosyal ag yaparsaniz erkekler icin sira olayi koymayin
    malumunuz iç huzuru ve bayanları korumak için her yerde uygulanan bir sistem ki biz erkekleri en çok kıran kurallardan sanırım bence hocam.com sosyal ağ adını sadece insanları bir araya toplayabilme özelliğiyle alıyor yoksa anlık iletişimi,anlık paylaşımı ve özellik tanımını tam bir sosyal ağ hakkıyla yapamıyor ve bu açığı kendimce doldurmayı umut edip ilerde de bu özelliğin bu oluşabilecek sitede var olduğunu vaat etmeyi hedef koyuyorum inşallah kodlama görüşmelerim olumlu sonuçlanır ve sizleri de aramızda görmek nasip olur
  • 13-08-2012, 22:41:36
    #8
    İyi bir reklam bütçesiyle niye olmasın
  • 13-08-2012, 23:39:41
    #9
    genel değilde kitle olarak hedef belirlersen ve reklam yaparsan bu kitleye olmaması için bi sebep yok BKZ.darkist nedense üyeliğimi silmişler ama nese