Arkadaşlar blogspot hesabımda kendi domainimi kullanmak istiyorum. Yani xx.blogspot.com yerine sitexx.com olacak. "dnspark.net" hala daha hizmet veriyor mu? Yapmaya çalıştım ama bir türlü olmadı. 4 gün geçti ama site hala açılmıyor. Nasıl yapabileceğim acaba?