• 14-01-2011, 17:16:16
    #1
    Arkadaşlar blogspot hesabımda kendi domainimi kullanmak istiyorum. Yani xx.blogspot.com yerine sitexx.com olacak. "dnspark.net" hala daha hizmet veriyor mu? Yapmaya çalıştım ama bir türlü olmadı. 4 gün geçti ama site hala açılmıyor. Nasıl yapabileceğim acaba?
  • 14-01-2011, 17:53:21
    #2
    telekom la alakalı bir sorun vardı. forumda ara. alakalı konular ve çözümü var.
  • 17-01-2011, 13:23:05
    #3
    Arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim. Proxy ile siteye giriyor. Ama normal girmiyor.
  • 17-01-2011, 14:51:13
    #4
    bir süredir erişim sağlayamıyorum ben dnsparka.
    Ben de birden fazla sitemde bloggeri host olarak kullanıyor(d)um. Ama bir süredir ne sitelerime erişim var ne de dnsparka