iş benim başima kaldi şimdi bu tar.gz li cpanel yedegini nasil yükleyebilirimayiklayip publick klasörünü ftpye atip ardindan bigdump gibi bişeyle sql yüklesem sağlam bir yükleme olurmu yada dedigim olurmu ?
Daha basit ve sağlam önerileriniz varmi arkadaşlar
iyi geceler