• 13-09-2007, 01:04:25
    #1
    Merhaba bir arkadaşim sitesini uçurmuş ve elinde tar.gz yedek var kullandigi resellerde restore backup seçenegi yok dolayisiyla ssh yetkiside yok.Reselleri veren sunucu sahibide piyasada yok iş benim başima kaldi şimdi bu tar.gz li cpanel yedegini nasil yükleyebilirim
    ayiklayip publick klasörünü ftpye atip ardindan bigdump gibi bişeyle sql yüklesem sağlam bir yükleme olurmu yada dedigim olurmu ?
    Daha basit ve sağlam önerileriniz varmi arkadaşlar
    iyi geceler
  • 13-09-2007, 01:13:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    SQL boyutu çok ise big dump ile yükle fakat ufaksa Myadminden Kolayca Import edebilrsin..

    Myadmin'i Import'a tıkla.. Bilgisayarınzdaki Zip'li SQL'ı Seç.. Sonunda .gz Ekle

    deneme.tar die gösterir deneme.tar.gz yap..
  • 13-09-2007, 01:21:03
    #3
    MurderDolls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SQL boyutu çok ise big dump ile yükle fakat ufaksa Myadminden Kolayca Import edebilrsin..

    Myadmin'i Import'a tıkla.. Bilgisayarınzdaki Zip'li SQL'ı Seç.. Sonunda .gz Ekle

    deneme.tar die gösterir deneme.tar.gz yap..
    Ufak değil baya büyük bir db sanirim bigdump gibi birşeyleyapacam bu arada site vbulletindir belirtmeyi unutmuşum
  • 13-09-2007, 01:21:39
    #4
    procdump diye bir program vardı. boyutu büyükse halleder...
  • 13-09-2007, 02:09:41
    #5
    Sql dosyasını dosyaismi.sql olarak ftp ye atın.Daha sonra bigdump ile import edin olacaktır.
  • 13-09-2007, 18:14:42
    #6
    sql boyutu 220 mb 2. defa %90 larda baştan atmaya başladi 3. yü deniyorum
    sql u ayni isimle .gz olarak sikiştirsam bir sorun çikarmi ?