• 30-11-2010, 20:51:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba;

    sitem saldırı altında, r10.net'deki gibi siteye giriş yapmak için google'da arama yaparak gerçekleştirmek istiyorum? kommutu nedir?
  • 30-11-2010, 21:19:58
    #2
    bildiğim kadarı ile bu işlevi r10 vbseo ile yapıyor
  • 01-12-2010, 11:31:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    htaccess ile de yapılıyor diye biliyordum ama nasıl yapıldığını bilmiyorum ? yardımcı olacak birisi yokmu ?
  • 01-12-2010, 11:54:26
    #4
    index.html dosyası hazırlatıp ana dizine atmanız gerekir foruma index.php den girmek için.
  • 01-12-2010, 16:27:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Serdalca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    index.html dosyası hazırlatıp ana dizine atmanız gerekir foruma index.php den girmek için.
    işte o kodu alabilirmiyim ?
  • 01-12-2010, 16:28:39
    #6
    collapse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte o kodu alabilirmiyim ?


    a href"... neyse işte normal link ver anasayfaya Foruma ulaşmak için Tıkla ...
  • 01-12-2010, 17:02:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    yönlendirme istemiyorum hoca onun komutu bu
    Alıntı
    <meta HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="0; URL=http://www.xxxcom/">
    ben yonlendirme değil r10.net'deki gibi google'dan arama yapılarak girilmesini istiyorum siteye
    Örnek veriyorum :
    tarayıcınıza direk www.r10.net yazın ( girmiyor )
    ama google'dan r10.net yazıp çıkan sonuca tıklayın giriyor bunu istiyorum. bunu htacess ile yapıyorlardı hatta bende bir ara vardı kaybettim elinde olan varsa paylaşabilirmi?
  • 01-12-2010, 17:09:51
    #8
    collapse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yönlendirme istemiyorum hoca onun komutu bu

    ben yonlendirme değil r10.net'deki gibi google'dan arama yapılarak girilmesini istiyorum siteye
    Örnek veriyorum :
    tarayıcınıza direk www.r10.net yazın ( girmiyor )
    ama google'dan r10.net yazıp çıkan sonuca tıklayın giriyor bunu istiyorum. bunu htacess ile yapıyorlardı hatta bende bir ara vardı kaybettim elinde olan varsa paylaşabilirmi?


    o zaman atıyorum siteniz www.r10.net Google'ye yazıyoruz en üstte R10.net çıktı ve sağ tıklayıp bağlantı konumunu alıyoruz

    http://www.google.com.tr/url?sa=t&so...ZoIv3w&cad=rja bu şekilde çıktı sonra buraya yönlendiriyoruz
  • 02-12-2010, 00:39:39
    #9
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman atıyorum siteniz www.r10.net Google'ye yazıyoruz en üstte R10.net çıktı ve sağ tıklayıp bağlantı konumunu alıyoruz

    http://www.google.com.tr/url?sa=t&so...ZoIv3w&cad=rja bu şekilde çıktı sonra buraya yönlendiriyoruz

    arkadasın demek ıstedıgı bu deıl siteye dogrudan giris olmucak sadece googleden vs giris yapılcak demek istiyor..

    o da dediim gibi bidigim kadarı ile r10 vbseo dan yapıyor