• 15-11-2010, 16:07:15
    #1
    Arkadaşlar hız testi yapıyorum normal ama facebooktan veya başka yerden video izlerken yavaş yükleniyor ve yarısı dolmadan yükleme kesiliyor videonun kalan kısmını izleyemiyorum.
  • 15-11-2010, 16:26:45
    #2
    Evet bu sorunu bazen bende yaşıyorum.Mesela bir film izlerken 3.partı yüklensin diye bırakıyorum.15-20 dakika sonra bakıyorum full dolmuş,bende izlemeye başlıyorum ve 19 dakikalık videonun 6. dakikasında falan video duruyor.Çok rezil birşey.Ama hep olmuyor arada yaşıyorum bunu.Acaba nedeni ttnet mi yoksa ben miyim?
  • 15-11-2010, 17:00:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    TTNET 'deyken böyle bir sorunum vardı, şimdi smile 'a geçtim. Özgürce face'de video izleme rahatlığını yaşıyorum. Öncede pause yapıp dolmasını beklerdim şimdi ise böyle bir sorunum yok.
    hızımda 4,5-5 megabitden aşağı düşmedi helal oLsun adamlara...
  • 15-11-2010, 17:07:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ttnet de sorunlar bitmez zaten sınırsız internete geçiyorum 2 katı fatura geliyor soruncada kotayı aşdığımı söylüyorlar tam bir komedi
  • 15-11-2010, 17:52:54
    #5
    bende smile a geçmeyi düşünüyorum