• 01-09-2007, 11:36:10
    #1
    arkadaşlar dün açtım siteyi ama hala indexlenmedi... neden ki?
  • 01-09-2007, 11:47:00
    #2
    E dur bismillah
  • 01-09-2007, 11:57:16
    #3
    forumda okuduğum kadarıyla herkesinkini 20-30 dk da indexlemişte
  • 01-09-2007, 11:59:54
    #4
    Benim açtığım blog 24 saate indexlendi `~
  • 01-09-2007, 12:09:37
    #5
    içerik eklemezsen indexlemez tabi
  • 01-09-2007, 12:15:30
    #6
    Msn Messenger Msn Hakkındaki Sorular Sorunlar Msn Hataları

    siteme bakarsanız... birçok şey ekledim...
  • 01-09-2007, 12:41:14
    #7
    en hızlı indexlenen sistemdir o yüzden biraz sabır
  • 01-09-2007, 13:09:13
    #8
    Bu sistemin ne gibi özelliği var?
    Niye erken indexleniyor?
    Bizde sitelerimizi ona göre yazabiliriz
  • 01-09-2007, 13:18:58
    #9
    o çabuk indexlenen siteler güncel aranan sitelerdir büyük ihtimal..

    ya da güncel bir konu vardır onun üzerine açılmıştır o yüzden hemen indexlenmiştir birde hemen açıp bırakmak yeterli değil.. pr değeri yüksek sitelerden backlink aldığınızda daha bir + indexlenme söz konusudur..

    yani hemen de indexlenirsiniz 3 gün sonrada sabır biraz

    ayrıca nedenini soruyorsan daha önce blogspotla ilgili açılmış konular var onları okuyabilirsiniz..