• 04-09-2007, 09:08:55
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar extrem kodunu nereye koyduğunuzda önemli forum sitemde extremi footer a eklemem le header a aklemem arasında üçte bir oranda ziyaretçi sayısı fark etti
  • 04-09-2007, 09:20:10
    #11
    fooder e koyarsan kullanıcı siteye nerden girerse girsin gorur cünkü alt sayfa fooder tüm sayfalarda gorunur
  • 04-09-2007, 09:24:03
    #12
    nXs
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    extreme 30dkkada bir güncelleniyorsa 30dkkada bir ipler siliniyor ve diger 30dkkada da aynı ipyi tekil hit olarak gösteriyor o yüzden fazla sayıyor. headera eklemekte hiti arttırabilir cünkü bazıları tüm sayfa yuklenmeden linklere tıklayıp siteye kapatabilir.

    konu ile alakalı : eğer cok fazla extreme tracking istatistigi tek sayfadan takip etmek istiyorsanız tıklayın-> https://www.r10.net/webmaster-genel-konular-sorunlar/75671-tum-sitelerinizin-extreme-istatistikleri-tek-sayfada.html
  • 04-09-2007, 09:57:01
    #13
    Üyeliği durduruldu
    webservis ve extreme kadar sağlam sayaç hizmeti görmemişimdir..
  • 06-09-2007, 10:48:29
    #14
    webservis kadar sayaç konusunda işe yaramayan başka bir sayaç yok
  • 06-09-2007, 12:00:52
    #15
    hangisi doğru sayıyor hala anlamış değilim