• 05-10-2010, 10:34:20
    #1
    Selamlar ;

    Kullanmasını bilen arkadaş(LAR) varsa özel mesaj atabilirmi.
  • 05-10-2010, 12:35:20
    #2
    Yokmu arkdaşlar anlayan kimse ?