• 10-08-2010, 00:34:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba uzun süredir blogger kullanmıyordum bi blog açtım ancak eski temaların hiçbiri yok ? Yeni berbat temalar gelmiş ve kasıyor acaba eski temaları nerden bulabilirim ?
  • 10-08-2010, 11:38:35
    #2
    Burada anlatım mevcut bakabilirsiniz.
  • 16-08-2010, 23:14:16
    #3
    Merhaba
    Bloggerde şuan olan temalar gerçekten güzel. Tasarım bölümünden istediğinizi yapabiliyorsunuz. Ben kendi sitemde şu sonuç ile karşılaştım. Yaklaşık 2 yıldır site ile uğraşıyor, manşetli vs. temalar kullanıyordum. Fakat şu durumda gözüme çarptıki blogger kendi temasını kullandığın zaman google daha hızlı indexliyor. Mesela benim sitemin index hızı 1 dakikayı bulmuyor.
    Fakat ben de hit konusunda sıkıntı yaşıyorum. Hit gelmiyor siteye. Geliyor gelmesine de yeteri kadar değil. 129 tane feedburner abonesi ile iyi bir durumdayım. Yorumda geliyor ama insanoğlu aç gözlü yetmiyor diyip duruyoruz.