reklam yerleşimini eleştirin - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
reklam yerleşimini eleştirin
18
●
1.277
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
reklam yerleşimini eleştirin
1
2
3
16-09-2007, 09:59:36
#19
chattincewiz
şu en üstteki google reklamını 336x280 geniş dikdörtgen olarak eklersen daha fazla verim alırsın (bence)
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler