Vbulletin Hakkında bi soru - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vbulletin Hakkında bi soru
6
●
311
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Vbulletin Hakkında bi soru
16-07-2010, 21:20:04
#1
Bally
Üyeliği durduruldu
Selamun aleyküm vbulletin forumum var Resimleri eklenti olarak ekliyorum acaba site büyüdügünde bu sorun olurmu ?
16-07-2010, 21:28:08
#2
Son
Üyeliği durduruldu
Hayır Tabikide.
16-07-2010, 21:47:17
#3
By_Santos
Üyeliği durduruldu
Hayır olmaz tam tersine yararın olur..Ama siten iyice büyüdügünde alan sıkıntısı çekebilirsin ve alanını artırarak bu sorunu ortadan kaldırabilirsin.
16-07-2010, 21:57:46
#4
CtrL
Aksine, hep eklenti olarak eklemelisin.
16-07-2010, 22:08:12
#5
aLara
Üyeliği durduruldu
eklenti olarak eklemen en iyisi devam et
16-07-2010, 22:53:21
#6
tekil
Resimleri dosya sistemine taşırsanız ilerde bu konuda veritabanı sorunundan kurtulmuş olursunuz.
16-07-2010, 23:23:45
#7
Bally
Üyeliği durduruldu
Yorum yazan Herkeze teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler