DNSPARK.NET'te SORUN MU VAR?
6
●537
- 15-06-2010, 13:13:19Merhaba,
Zannediyorum genel bir erişim sıkıntısı var domain kullanan arkadaşlarda. Bende everydns'i kullanıyorum ve blogger'a yönlendirdiğim siteme şuan ulaşamıyorum...
Not: Şimdi bloggerda domain kullanan birkaç arkadaşın sitesine girmeye çalıştım, fakat erişilemiyor.. Daha öncede böyle bir sorun çıkartmıştı blogger..