• 10-06-2010, 10:18:40
    #10
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Türkiye yasak mı koymuş ne olmuşsa
    Bende dns mns yok.
  • 10-06-2010, 10:33:26
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bende de sorun yok şuanda.
  • 10-06-2010, 10:37:28
    #12
    telekom dns'den girildiği zaman parking sayfası çıkıyor. Dns ile girilebiliyor enterasan bişey olmuş
  • 10-06-2010, 10:41:00
    #13
    Bende açtı siteleri kullandığım dnsler
    8.8.8.8
    8.8.4.4
  • 10-06-2010, 10:45:24
    #14
    bende girebiliyorum.
    dns kullanıyorum.
  • 10-06-2010, 13:09:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ben hep girebiliyordum hiç park olmadı, DNS'lerim Comodo
  • 10-06-2010, 14:14:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    afiyet olsun
  • 10-06-2010, 14:16:05
    #17
    open dns var acıyor
  • 10-06-2010, 14:35:19
    #18
    DNS kullanınca giriliyor, girilmediğinde parking sayfası çıkıyor.