Blogcu naneyi yemiş :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Blogcu naneyi yemiş :)
18
●
1.017
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Blogcu naneyi yemiş :)
1
2
3
10-06-2010, 10:18:40
#10
redworm13
netadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet
Türkiye yasak mı koymuş ne olmuşsa
Bende dns mns yok.
10-06-2010, 10:33:26
#11
unrivalled
Üyeliği durduruldu
Bende de sorun yok şuanda.
10-06-2010, 10:37:28
#12
İldeniz
telekom dns'den girildiği zaman parking sayfası çıkıyor. Dns ile girilebiliyor
enterasan bişey olmuş
10-06-2010, 10:41:00
#13
Bluewhale
Bende açtı siteleri kullandığım dnsler
8.8.8.8
8.8.4.4
10-06-2010, 10:45:24
#14
HoST13
bende girebiliyorum.
dns kullanıyorum.
10-06-2010, 13:09:38
#15
Gaia
Üyeliği durduruldu
ben hep girebiliyordum hiç park olmadı, DNS'lerim Comodo
10-06-2010, 14:14:53
#16
By_Santos
Üyeliği durduruldu
afiyet olsun
10-06-2010, 14:16:05
#17
iGuney
open dns var acıyor
10-06-2010, 14:35:19
#18
seo17
DNS kullanınca giriliyor, girilmediğinde parking sayfası çıkıyor.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler