• 31-05-2010, 22:47:53
    #1
    Arkadaşlar konunun yeri burasımı bilmiyorum fakat umarım yanlış yere açmamışımdır.Benim sorunum şu facebookta hesabımı dondurmuştum birkaç kez daha sonra açtım şimdi tekrar dondurmak istiyorum fakat aşagıdaki gibi bir hata alıyorum bunu nasıl çözerim yardımlarınızı bekliyorum.Teşekkürler

    Hata:
    Bu uygulamanın tek geliştiricisi siz olduğunuz için hesabınızı şu anda donduramıyoruz. Lütfen uygulamayı siliniz ya da bu uygulamayı başka bir geliştiriciye devrediniz.
  • 01-06-2010, 02:47:54
    #2
    facebook.com/developers adresine girin. uygulamaların bulunduğu bölüm çıkar. Uygulamalara tıklayın ve sağ alt köşededen uygulamayı silin.

    sonra bildiğimiz yollardan hesabımızı deactivate edebilirsiniz.
  • 03-06-2010, 17:43:13
    #3
    teşekkürler hocam hallettim. +